8 λόγοι για τους οποίους οι άμεσες κρατήσεις έχουν σημασία για τα ξενοδοχεία

Το έτος 2016 ήταν το έτος των άμεσων κρατήσεων. Τα ξενοδοχεία σε ολόκληρο τον πλανήτη έχουν θέσει ως βασικό στρατηγικό στόχο τους την “άμεση κράτηση”. Γιατί? Ακολουθούν οκτώ λόγοι για τους οποίους τα ξενοδοχεία αγωνίζονται για πιο άμεσες κρατήσεις:

1. Άμεσες σχέσεις

Η φιλοξενία είναι μια επιχείρηση ανθρώπων. Η τοποθέτηση τρίτων μεταξύ δύο ανθρώπων είναι σπάνια ο καλύτερος τρόπος για να βελτιωθεί η επικοινωνία ή η κατανόηση. Πριν από 18 μήνες, η Booking.com ανακοίνωσε ότι δεν θα περάσει πλέον τις λεπτομέρειες των επισκεπτών και τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στα ξενοδοχεία. Αυτό το είδος αποκλεισμού σχέσεων μειώνει την ικανότητα του ξενοδοχείου να γνωρίζει, να κατανοεί και να εξυπηρετεί τους πελάτες του.

2. Πρόβλεψη

Για τους επισκέπτες σε διακοπές, η έρευνα είναι σαφής – να πάρουν περισσότερη «ευτυχία» στην πορεία προς το ταξίδι από ό, τι στο ίδιο το ταξίδι. Η πρόβλεψη για την προσφορά κτιρίων προσθέτει αξία σε οποιαδήποτε διαμονή σε ξενοδοχείο. Αυτός είναι ένας λόγος για τον οποίο τα ξενοδοχεία έχουν βελτιωθεί μηνυμάτων προ-παραμονή. Οι άμεσες σχέσεις καθιστούν αυτό δυνατό.

3. Η αξία της επωνυμίας

Σε αντάλλαγμα για υπηρεσίες και κρατήσεις, οι ιδιοκτήτες ακινήτων καταβάλλουν ετήσιες αμοιβές σε εμπορικά σήματα ξενοδοχείων. Οι συμβάσεις αυτές υπόκεινται σε πιέσεις, εάν τα εμπορικά σήματα αποσταθεροποιηθούν και δεν παράσχουν σημαντικές άμεσες κρατήσεις.

4. Αφοσίωση

Είναι πολύ φθηνότερο να ενθαρρύνετε μια επαναλαμβανόμενη επίσκεψη απ ‘ό, τι είναι να βρείτε έναν νέο πελάτη. Η αφοσίωση είναι ζωτικής σημασίας για τα ξενοδοχεία. Η βασική απαίτηση για μια σχέση μετά τη διαμονή είναι τα στοιχεία επαφής του επισκέπτη. Αυτά είναι πολύ πιο εύκολο να συγκεντρωθούν κατά τη διάρκεια μιας άμεσης κράτησης. Επιπλέον, είναι δυνατή η επιβάρυνση ενός προγράμματος επιβράβευσης με την προσθήκη πρόσθετων πληροφοριών των επισκεπτών. Αυτό μπορεί να είναι επιτόπια συμπεριφορά που συγκεντρώθηκε χάρη στην άμεση κράτηση.

5. Ενεργή επιλογή

Ο Chip Conley, ιδρυτής των ξενοδοχείων Joie de Vivre και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Airbnb, βρήκε μια σαφή συσχέτιση μεταξύ ικανοποίησης των πελατών και άμεσων κρατήσεων. Στην κορυφή, εξηγεί πώς οι OTA-bookers είναι λιγότερο πιθανό να προβούν σε τεκμηριωμένη ενεργή επιλογή να μείνετε στο ακίνητό σας. Συχνά δεν είναι από τον στόχο σας και έχετε λιγότερη σημασία για το ήθος του ξενοδοχείου σας. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε χαμηλότερες βαθμολογίες αναθεώρησης καταγγελίες στο προσωπικό και χαμηλότερο ηθικό ομάδας.

6. Ψηφιακή καινοτομία για τη μελλοντική προστασία

Το επόμενο κύμα καινοτομίας που θα αποκτήσει ο πελάτης θα είναι η κινητή οδήγηση. Είτε πρόκειται για checkin με βάση την εφαρμογή, είτε για κοινωνική χρήση είτε για κινητό άνοιγμα θυρών. Οι άμεσες σχέσεις μειώνουν τις τριβές στη δοκιμή και την υιοθέτηση αυτών των υπηρεσιών από τους καταναλωτές. Καλύτερα για τα ξενοδοχεία και καλύτερα για τους επισκέπτες.

7. Δεδομένα

Οι βελτιώσεις στη μηχανική μάθηση και την τεχνητή νοημοσύνη αποτελούν μεγάλη υπόσχεση ως εργαλεία για την αύξηση της εμπιστοσύνης, των ποσοστών μετατροπής και της εξυπηρέτησης των πελατών. Ο αντίκτυπος μπορεί να είναι ένα ή δύο χρόνια μακριά, αλλά αυτές οι τεχνικές θα γίνουν ολοένα και πιο σημαντικές και θα επηρεάσουν περισσότερο τα στοιχεία του πρώτου μέρους . Τα περισσότερα δεδομένα που διαθέτει ένα ξενοδοχείο σε έναν επισκέπτη, τόσο καλύτερα εξοπλισμένα θα είναι να προσφέρουν εξατομικευμένες εμπειρίες. Εάν οι επισκέπτες δεν ερευνούν και κάνουν κράτηση στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου, οι ευκαιρίες να μάθουν από τη συμπεριφορά των επισκεπτών και τις τεκμηριωμένες επιθυμίες μπορεί να χαθούν για πάντα.

8. Προμήθεια

Με τα ξενοδοχεία που πληρώνουν το 15-25% των εσόδων της κορυφαίας γραμμής στις προμήθειες, τα υψηλά τέλη απορροφούν μετρητά από τον κλάδο. Το κόστος βλάπτει και μειώνει το ποσό που μπορούν να επενδύσουν τα ξενοδοχεία στις βελτιώσεις των υπηρεσιών. Αυτός είναι συνήθως ο πιο αναφερόμενος λόγος για τη εμμονή του ξενοδοχείου με απευθείας κρατήσεις.

Πηγή: http://www.triptease.com/8-reasons-why-direct-bookings-matter-for-hotels/

Top